Thursday, November 23, 2006

the word is out ....

So it is out in the open. I am leaving Pelangi after 2.5 years. Actually its not just Pelangi, but my life, my family, my friends, my precious furry animals… im leaving everything behind to search for so-called a better life. A sad thing to do … but I have to do it. I don’t have any other option. I just cant imagine I have to move to a new country, with no job, no friend, no place to live … nothing except the shopping malls :P

Im sure I can do this … but its so damn hard when I have to look back at everything I’ll leave behind … I will miss u, u , u, u , and all of u.


7 comments:

Anonymous said...

loh i, katanya elo baru perpanjang kontrak di p... lo mo cabs ke negara mana?

-ii- said...

yah gitu deh ... krn jakarta udh penuh aku diminta ngungsi ke negara tetangga dan mencoba peruntungan disana ... doain aja aku betah ya dan tentunya cpt dpt kerja .. baru gini aja, aku td udh pake acara berurai airmata (dikit) dan udh mulai kangen ama anak2 ... makanya 2 bulan ini mau puasin jalan2 ama anak2.
temans kita nongkrong yuk, nonton yuk, nonton JIFFEST?, ke kuburan abis nonton flm horor juga ayuk deh ...

Rika, Mamanya Naufal said...

cingapul? atau malay ncik Ii?? :)

look at the bright side... now you could join our the most exclusive mailing list in town... Xpelangiers@yahoogroups.com hehehehehe..

Welkam adik seperguruan.. :D (kalo di pelem cina kan yang angkatan muda jadi adik seperguruan... hihihi to liong to sekali :D )

Anonymous said...

hey, dont worry, I may be around! meskipun belum pasti 100%.... yuk cari apartemen bareng yuk....

-ii- said...

mari kita cari apartmen bareng ... hehehe

tukangkhayal said...

Hi Ii.. Ini Gita.. Mau pindah ke mana? Ke Singapore yah? Kalo iya, aku cuma mau bilang, kakak gue juga tinggal di sana.. Kalo perlu info apa2 tinggak kontak dia aja!

-ii- said...

thanks ya Git ntar aku hubungi dikau lewat japri ...